Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-15, 15:20   #80
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK og trygdekontoret

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Man må ingenting. Hele poenget er at man kan oppfatte dette på forskjellige måter.

Hvis det er meg du mener har argumentert dritdårlig så får du lese om igjen. Jeg har ikke argumentert med noen ting. Jeg sier bare hvordan jeg oppfatter saken. Så får du gjerne mene at min oppfatning er feil og helst unngå å besvime fordi det finnes forskjellige meninger.

Jeg besvimer ikke fordi andre har ulik mening enn meg - jeg besvimte fordi det var en så annerledes tolkning at jeg ble helt overrasket - det hadde jeg ikke tenkt på før du sa det. Jeg føler meg ikke krenket i det hele tatt.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat