Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-07, 15:09   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er bryllupsdagen/årsdagen viktig for deg?

Jeg synes det er koselig med slike påskudd for å markere og finne på noe hyggelig. Vi markerer ofte den dagen vi ble sammen også, faktisk. Da vi hadde vært et par i 10 år i 1995, var vi ute på en bedre middag. Jeg tror vi har vært ute alle bryllupsdagene også - neste år har vi vært gift i 10 år. Det har nok aldri hendt at verken mannen eller jeg har glemt datoen. (Så er den da også lett å huske - 8/8-98. Nå har mannen utmerket hukommelse uansett, men han har jo fått det ekstra enkelt nå som vi fikk datteren vår på bursdagen min også. )