Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 11:53   #126
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg spiste fårikål hos min svigermor i går.
Dvs, jeg spiste kål, kraft og ben. Det var visstnok ferskt kjøtt, og da smuldrer det visst sånn. Eh, du mener fordamper??

Min svigermor er et kapittel for seg selv. Hun driver en kantine med veikromat. De som spiser i kantinen hennes er superfornøyde, mens jeg er snobbete og griner på nesen av fiskepanetter og kinakål i salatbaren.

Hun er halvfabrikatadronning og karbojunkie. Når hun lager middag er det sjelden friske grønnsaker eller noe skapt fra bunnen. Nei, ferdige karbisser med amerikansk blanding, ris, pommes frites OG hattingbaguetter, det er søndagsmiddagen hos kokken...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat