Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-15, 11:16   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing i skolen - hva når fasiten er feil?

Jeg vet ikke om noen mattetentamener eller eksamener som gjøres på data i Norge uten manuell sjekk. Jeg tror matematikk er et av de fagene der det tviholdes mest på håndskrevne deler, og i videregående skole er det også delt eksamensordning.

Jeg kan imidlertid bekrefte at ved rene digitale kartleggingsprøver er det ikke gitt at lærer har mulighet til å rette i det hele tatt. Her snakker jeg selv for Vg1 matematikk i videregående skole. Og vi lurer også på hva som godkjennes og ikke, for det er det ingen som vet. En tilbakemelding vi også gir.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat