Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-15, 19:13   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mads ringer kommentarfelttrollene

Jeg er heller ikke helt enig med Nyhus. At man fasiliteter betyr ikke at folk må oppføre seg som tullinger. Det er å umyndiggjøre kommentarfeltfolka fullstendig. Det er ikke å kneble noen ved å svare. Jeg er også litt uenig i at kan bare burde slette. Om man ikke har tenkt til å ansvarliggjøre dem, ja, da hadde det vært best å slette dem.

Selvsagt handler dette om klikk også, VG er i stor grad en reklamefinansiert avis.

Kunne de vært klarere på st det ville bli vist på nett, sikkert. Men jeg syns absolutt ikke de var uklare. Jeg tror altfor mange kommenterer fordi det er lett. De tenker ikke på at de snakker om mennesker og at de leses, og tolkes inn i ulike sammenhenger, av tusener. Jeg syns det er helt greit å be dem utdype.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat