Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-15, 15:08   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Laptop vs stasjonær maskin

Jeg har en stasjonær maskin som runder åtte år i disse tider. Den er treig som en maur i sirup, og spesifikasjonene på den er aldeles utdatert.
Jeg har også en laptop, fra gamlejobben min, og den runder sju år nå. Jeg bare venter på at den skal ta et svalestup i software/harware-myra og ende sitt liv med evinnelige reboots og blåskjermer. Jeg har sett tendensen i halvannet år allerede.

Enten må jeg investere i en gaming-laptop fra multicom eller en gaming-pc fra komplett, multicom eller hvem som nå har bra maskiner til bra pris.

Og her kommer dilemmaet: Skal jeg begrense mulighetene jeg har til å sitte og surfe på internett ved å kjøpe et tower som settes inn på hobby-/gjesterom, eller skal jeg begrense hvor ofte jeg setter meg til å spille dataspill ved å kjøpe en laptop?

Dere andre som spiller litt dataspill - hva velger dere?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat