Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-15, 21:31   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavebeløp igjen ... denne gangen konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ja, det får man virkelig si. Jeg husker at i min konfirmasjon fikk jeg typisk en femtilapp av venner. Konsumprisjustert tilsvarer dette rundt 100 kroner i dag. Sånn for å ha noe å sammenligne med.

My thoughts exactly. Jeg sjekket på ssb.no, og den hundrelappen mine foreldre gav bort til venners barn for 22 år siden, da jeg var konfirmant, tilsvarer 150 kr i dag. Jeg synes det virker som om konfirmasjonsgreia har tatt helt av. Mine foreldre tenkte å gi et barnebarn 5.000 kr i konfirmasjonsgave. De fikk tilbakemelding fra andre på at det var litt lite. Jeg ble helt . Jeg synes det er latterlig mye. Konfirmasjonsgave, lizm. En formue til en femtenåring. Det henger jo ikke på greip.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat