Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-07, 08:58   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha vannkopper så lett??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mellomsøster fikk vannkopper like før 17. mai. Skikkelig ille, med utslett over alt og feber i 2-3 dager.

Lillebror ble utsatt for rikelig smitte fra en kjærlig storesøster både før og etter utbrudd, og selv om jeg vet at de er ganske motstandsdyktige disse minste så var jeg redd han også ville få det. Just in time til dåpen, liksom...

Og joda, 2 uker og en dag etter hennes utbrudd så oppdaget jeg to røde prikker med "vanntopp" eller hva jeg skal si, på rompa. Noen timer etter hadde han en håndfull prikker til, små, men tydelig "vannfylte". Og noen små røde prikker rundtforbi. Nå er han jo i melkeutslettsalder og har litt utslettshud generelt, men disse skilte seg ut.

Prikkene er der fortsatt, i ferd med å forsvinne. Men han har overhodet ikke vært plaget av dem, har hatt feber som vi har merket, eller noe.

Kan dette være det hele? Er vi ferdige med vannkopper for alltid??

Omtrent sånn hadde jeg det og det samme med storesøster her i huset.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat