Tråd: Andres barn
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-15, 13:07   #2
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Andres barn

Om det er rot hos oss når jeg kommer hjem, setter jeg prompte kidsa i arbeid. Og det er helt uavhengig om det er mine eller andre sine barn. Har de vært med å rote, kan de være med å rydde opp. Da får de også brent av litt energi.

Vi har et sånt hus hvor det gjerne er åtte unger når vi kommer hjem, og tre ekstra rundt middagsbordet. De har som regel alltid gjort leksene når vi kommer hjem. Det kan jo du sette som en regel, forutsatt at du er senere hjemme enn barna. Da er det en enkel sak å sende dem ut, om innestemmen svikter. (Nå skal det sies at med tre egne barn og to ekstra er jeg immun mot støy. Derfor blir de sjeldent sendt ut med tvang, men hadde ikke hatt problemer med å gjøre det heller).