Tråd: Andres barn
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-15, 13:56   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres barn

Nå som ungene har blitt større, så lages det mer spennende mat på kjøkkenet. Tidvis ser det ikke ut når jeg kommer hjem. Hvordan det er mulig å rote SÅ mye bare ved å steke et par arme riddere er utenfor min fatteevne, men ....

Uansett: jeg ber involverte unger om å rydde. Besøket også. Og det selv om jeg kanskje ikke er spesielt poppis akkurat da, så skjønner de jo hvorfor. Jeg skal i gang med å lage middag, og da må kjøkkenet se nogenlunde ålreit ut.

Høylydte unger finnes. Jeg forsøker å tenke på at de ikke vil meg vondt selv om jeg noen ganger lurer. Og så lurer jeg på om de kanskje blir enda mer høylydte og styrete hvis de er litt usikre på situasjonen. Jeg har i hvert fall erfart at en del unger roer seg med tida, men så treffer jeg dem i en "fremmed" setting, og så er de like mye igjen.

Hvis jeg virkelig trenger ro, så sendes de ut eller på et rom for å leke. Det synes jeg er helt innafor. Og hvis det ikke er avtalt besøk, så sendes de tidvis også bare hjem. Med beskjed om at de er hjertelig velkommen en annen dag.