Tråd: Abra havn
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-15, 18:12   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abra havn

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg mener disse kombipakkene har vært at du får to netter og to dager, eller tre netter og tre dager, i alle fall i sommer, og jeg forsto det som at du måtte da velge to av de tre dagene. Som motsetning til kardemommeby, hvor det er 1 natt, 2 dager, eller 2 netter, tre dager etc, fordi opphold der inkluderer biletter ankomst og avreisedag og evt dager mellom.

Det er riktig. Jeg spurte om dette da jeg kom, og vi måtte velge 2 av de 3 dagene. Det var uproblematisk siden vi ikke var fremme før ca kl 1530 fredag. Vi brukte første ettermiddag i Abra havn og så var vi to fulle dager i Dyreparken etter det. Det holdt for oss voksne i alle fall .

Barna mente vi absolutt måtte i badeland også, så etter å ha vært i Dyreparken til 1630 lørdag satte vi kursen mot et par timer i badelandet. Særlig mor 31 uker på vei var skikkelig sprek i bikini på det tidspunktet .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat