Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-15, 17:29   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ-94. Jeg har på tre russetreff, tror jeg og var delvis med på en buss med masse krangling og noen skikkelig plagsomme jenter. Jeg hadde kjæreste og vi var så godt som sammen hele tiden. De knutene jeg fikk for døgning var slett ikke frivillige. Det jeg husker best er å være kald og våt, ha fulle, kranglende venninner (jeg har alltid drukket relativt sakte, og rakk aldri bli skikkelig full før de kranglet) og en stygg slosseposide på en bensinstasjon jeg tipper Candy kjenner til. Fine ting jeg husker var at jeg ble kjent med en døv gutt som var veldig hyggelig, jeg husker følelsen av å ta på seg tørre, varme sokker på toget fra Hamar etter russetreff der og bli vugget i søvn ned til Oslo, jeg husker å kjøpe med brie og saltkjeks fra butikken tidlig en morgen etter en lang festnatt og ha piknik i senga, og jeg husker å ligge å kline midt i veien på brua fra Gamlebyen til Vålerenga kl 05 en morgen og det ikke var noen biler ute.

Jeg festet ganske passe. Ingen prektigruss, men en ganske fornuftigruss.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat