Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?
Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.
En aggressivt prektig en.

Jeg var på to arrangementer - vrengefesten og 16. mai. Jeg drakk appelsinjuice rett av kartongen, noe som åpenbart var vulgært nok til at folk tok det for gitt at det var sprit oppi. Men neida! Vi hadde ikke russebil, men satt på med ei venninne som lånte moras polo. Den var til og med rød. Men jeg brukte da russedressen på skolen og karra til meg et par knuter, det var vel Luciatog, snu et klasserom oppned i et friminutt, edru hele russetida og litt sånt.
Og så var vi fem stykker som "vekte" læreren vår på 17. mai. Han var alt våken og serverte oss boller i hagen. På vei hjem skulle vi vise ei venninne fra nabokommunen en lokal severdighet, og da vi dro derfra løsna eksosanlegget fra Poloen. Kaktus måtte knyte det opp med skolissa hun hadde fått i lua for å gå baklengs i alle trappene en hel dag, eller hva det nå var. 
Jeg bodde i den samme lille østlandsbygda som nå, og på den tida var det heftig ulvedebatt. Russedressen har fin påskrift med sprittusj midt over brystet: RØDHETTE FOR ULV
Sist redigert av Matilda : 07-05-15 kl 18:41.
|