Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-15, 17:58   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Kommer jo an på hva man mener med lettstelt. Jeg trenger på ingen måte ha alt på ett plan og et hus som er lett å støvsuge, men noen mennesker liker ikke å male hus selv om de er 25 år engang. Vi har brukt de fire siste somrene på å male huset vårt, og vi mangler enda noen vegger. Jeg hater det. Ok, så har vi bygget terrasse i mellomtiden, men likevel. Vi orket ikke engang å vaske huset før vi begynte å male. :sjuskete: Vi sitter på ingen måte på rævva likevel. Tipper jeg løper opp og ned trappene hjemme tjue ganger oftere enn de fleste uansett. Men utvendig vedlikehold av hus?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat