Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 09:13   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Jeg liker 17.mai godt - men vi har en veldig lavterskelfeiring.
Vi går i tog (oppmøte 1045 - tar fem minutter å gå til oppmøteplass) - roper hurra, går hjem og ser på film, spiser mat (nybakte rundstykker var det i år) og gir barna fri tilgang til fryseren som er fylt opp med is - Så drar vi til enten min bror eller til et vennepar og spiser mat og kake før vi drar hjem.

Det jeg ikke liker ved 17.mai i år er at det er hverdag etterpå. Ikke at hverdager er så fryktelige, men det har vært godt og kunne vært oppe litt lenge og slappet mer av i forhold til leggetid og sånn.
I tillegg er 17.maitoget vårt et lite pisletog som ikke skaper et snev av høytidssteming - de går tre og tre på gangveien. det er to korps (små sådan), tre skoler og sikkert dobbelt så mange barnehager. Barnehagene hører ikke korpsmusikken en gang. Det er dødstrist! .- I fjor gikk vi i midtbyen - jeg elsket det. Jeg sitter i FAU og fremsnakker det som besatt for en annen gang også.

Sist redigert av Che : 18-05-15 kl 09:38.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat