Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 09:13   #17
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Spør meg igjen neste år når jeg ikke er i 17-mai komite. Neida. Joda. En gang til, så er vi ferdige med sånt.

Til vanlig syns jeg 17-mai er fint. Vi legger lista ganske lavt, og prioriterer hyggelig samvær med familie og venner foran femretters middag. Litt grillings og kake, det holder.

I år var det stress, vi var i 17-mai-komite, og klarte kunststykke å invitere 12 stk på middag samme kveld. Dessuten glemte jeg erfaringer fra tidligere tider, og hadde høye hæler selvom jeg ikke fikk sitte et sekund hele dagen.

Men sånn ellers, det eneste jeg ikke liker er at vi må opp så tidlig. Ungene går rundt Skaugum, og må stå klare og pyntet på bussholdeplassen ti over halv sju. Det er tidlig på en fridag altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat