Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 09:39   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Jeg liker
* stemningen. Masse glade mennesker og hele landet i vår- og feststemning. * den bergenske Hovedprosesjonen, som er full av idrettslag og kulturforeninger og universitetet og alle mulige lag og foreninger. I år sto det noen amerikanere ved siden av oss og jeg overhørte en si "I wonder there`s anybody left to watch the parade. They seem to all be in it". Jeg synes for så vidt at barnetog er søte, men tanken på å stå og se på lange rekker av barn jeg ikke kjenner virker litt rar.
* lykkelige barn som leker med venner på skoleplassen
* alvorlige 7. klassinger som holder tale og forteller oss hvor glade vi skal være for å bo i Norge.

Jeg liker ikke
* alle køene og all ventingen når så mange mennesker skal til og fra sentrum
* det at så mye av dagen går med til å frakte seg frem og tilbake og nesten slappe av, men så måtte videre til noe annet.
* den uendelige kjedelige skoleplass 17. maien.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat