Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 21:32   #95
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har aldri vært særlig glad i 17.mai ... Store folkemengder og masse leven blir jeg sliten av. Nå slipper jeg heldigvis det all den tid jeg bor i ytlandet.
Men om jeg nå skulle bestemme meg for å flytte tilbake skal jeg nok klare å gjøre det til en OK dag for meg selv og jentene.

17 mai i London er stas, da - det er jo ikke så langt fra deg? De årene jeg bodde i England var jeg alltid i London på 17 mai. En smak av Norge med barnetog og bunader i parken.

Pre-barn var det alltid full fest på en pub i Covent Garden (Punch and Judy's? Husker ikke), med barn holdt vi oss til moroa på dagtid, og spiste en god middag ute etterpå. Noen av de fineste 17-mai minnene jeg har i voksen alder.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat