Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-15, 22:43   #113
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?

Jeg var litt irritert å korpset på forhånd pga arrangementet på selve 17. mai der de forventer at folk stiller i flere timer, men det gikk så greit.

Det som stresset meg mest i går var å rekke å få på meg bunaden før jeg måtte levere yngste i tog i går. Det er like ille hvert år å få på seg den bunaden med søljer, snøring og greier. Men, det er fort glemt. Det er 3 minutter å kjøre til skolen der yngste skulle leveres, jeg satset på at det var greit å få plass, så alt det gikk finfint.

Det eneste vi endrer på til neste år er å stå opp bittelitt tidligere enn 0605 når eldste skal møte 0645 med korpset. Det ble i snaueste laget på tid, men det gikk. Hun rakk til og med å flette håret og spise en liten skive mens jeg drakk en rask kopp kaffe. Akkurat det er en fordel med å bo nært og gå i bydelen.