Tråd: Hund og jobb?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-15, 12:26   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund og jobb?

Vår hund er hjemme alene ca fra 0815 til alt fra 1230 og 1430, da kommer ungene hjem fra skolen. Hun får en liten luftetur om morgenen av datteren min på 10 år og sønnen min på 13 år lufter henne etter skolen. På ettermiddag/kveld tar jeg eller mannen henne med på tur i skogen ca 1,5 time eller svømme-løpe etter ball tur. Hun er ikke vant til å være hjemme alene på kveldstid eller i helger/fridager da vi alltid prøver å ha henne med på det meste og ordner barnevakt hos besteforeldre etc sammen ungene hvis vi skal noe. En dag i uken betaler vi en hundepasser for å gå tur på formiddagen ca 1-1,5 time i skogen sammen andre hunder. Hun er komfortabel med å være alene og sover mesteparten av tiden tror jeg, men tidligere som valp likte hun det ikke særlig at vi gikk fra henne. Egentlig liker hun aldri det og hadde vi hatt mulighet ville vi tatt henne med på jobb hver dag. Jeg har alltid en samvittighet gående på hvor mye hun har fått av aktivitet, sikkert litt i overkant, hun har det godt hos oss.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat