Tråd: Lagringsvin
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-15, 09:42   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagringsvin

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Takk! Jeg glemmer jo at polansatte stort sett vet hva de snakker om.

Stort sett ALLTID, faktisk. De er ikke "vanlig" butikkpersonale, men kurses og læres opp etter alle kunstens regler. Jeg har en søster som jobber i en liten 20 % stilling på et ørlite lokalpol, og hun er akkurat like mye på kurs som alle de andre, og må lære seg alt om whisky, øl, ulike viner, kombinering av mat og drikke og hva_har_du. Så ja, gå inn på et pol og spør hvem du vil. Jeg har også god erfaring med å skrive mail til kundesenteret til vinmonopolet.no.