Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-15, 00:00   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva slags micro sd kort til nettbrett?

Jeg har iphone og de to andre ungene har ipad, så jeg har ikke erfaring med dette. Men lillesøster skal få en samsung galaxy tab 3 lite til bursdagen og jeg vil gjerne kjøpe et minnekort til den. Ser at de finnes i ulike prisklasser og lurer egentlig på hva forskjellen mellom de billige og de dyre er? Og hva bør jeg satse på til et nettbrett som skal brukes av en 6 åring.

Hvordan er det forresten med sånn ekstra minne til nettbrett, kan det kun brukes til bilder ol? Eller får man mer plass til apper med minnekort?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat