Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-15, 09:32   #168
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du bo der du bor nå til du "bæres ut"?

Jeg kan strengt tatt bo her til jeg må bæres ut, død. Jeg har alt i 1 etg, men vaskerom etc i kjelleren, og den trappa kommer jeg meg ikke ned hvis jeg blir skrøpelig.

Men jeg tror at når ungene har flyttet ut, vil jeg ha noe mindre, enda nærmere sentrum. Men kjenner jeg meg selv blir jeg nok boende her i mange, mange år enda. Kommer iallefall ikke til å flytte så lenge ungene bor hjemme.

Mamma og pappa solgte barndomshjemmet vårt da jeg var rundt 20. De har flyttet innad i tre leiligheter, bygd ut og bygd inn de siste 15 årene, og nå har de en leilighet med 2 soverom. Og det funker greit, vi bor alle sammen i 15 minutters radius. De har også hytta hvor de er fra april til oktober, og den er bare 10 minutter fra hvor jeg bor nå, rundt 1 time og gå. Og huset i Spania, der er det også 3 soverom, og vi har greid å være mamma og pappa + meg og ungene + broren min og kona der i 14 dager, og det går veldig fint det.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat