Tråd: Må beroliges
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-07, 10:20   #77
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må beroliges

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Huff sånnt er irriterende.
Og du tar frem et viktig poeng og nok et eksempel på at det fortsatt svever en liten skam over det å ha lus og endel velger å ikke si i fra.
På en måte utrolig egoistisk.

En burde sjekke ut sine barn jevnlig og iallefall før overnatting osv.

Ja, det er irriterende. Jeg ringte kun for å informere slik at de fikk sjekket jentene sine. Den ene mora virket sjokket når jeg ringte for å si det. Tror hun syns jeg var litt merkelig som ville fortelle noe sånt, men det ser jeg på som hennes problem. Jeg gjorde det jeg følte var riktig. Hun hadde nok, som du sier Nelle, en skamfølelse rundt dette. Jeg håper at foreldre i barnehage og skole idag har en annen holdning til det. Det har jo vært mye informasjon rundt dette. Men gamle holdninger tar tid å vende....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat