Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-15, 13:19   #8
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vixen pusser opp hus og trenger hjelp

Jeg vet en del kreler av tanken, men teppe på soveromsgulv er jo veldig lunt og godt, og enkelt å holde rent ved støvsuging om man bruker kortklipt og ikke har barn i sølealder.

Selv har vi parkett, mye p.g.a. sistnevnte, men saueskinnsfell på siden av hver seng for å lune det litt. Ved parkett/laminat ville jeg ha valgt likt for gjennomført stil, i tillegg til at det er greiere å spare på én type rest i tilfelle man må skifte et par planker enn 4 ulike.

Vedrørende farger, maling vs tapet vs plater tenker jeg det avhenger av hvor store gliper det evt er mellom platene nå, og hvor stor sparklejobb det i så fall er.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat