Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-15, 10:41   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renovere 70-tallshus

Vi har holdt på med et lignende hus i snart 11 år og har gått for enkle, rette linjer, hele flater på vinduene, slette vegger i de største rommene. Det var ikke så mye panel hos oss, så det har vi ikke innført i hovedrommene heller. I gangen har vi for enkelhets skyld brukt smartpanel. Ute har vi også holdt det enkelt med rette spøl i verandarekkverket og rene linjer.

Jeg liker godt retro fra 60/70-tallet og nordisk interiør. Det syns jeg er det beste for å ikke kræsje byggestilen til huset. Chabby chic, blonder og snirklete treverk i et 70-tallshus er liksom ikke helt greia.

Også er jeg ikke glad i hvite vegger, så vi har innført litt farger.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat