Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-15, 14:27   #5
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Renovere 70-tallshus

Takk for svar og tips, blir veldig glad for alle innspill!

Foreldrene mine bor fortsatt i huset, så jeg får ikke lagt ut bilder dessverre, men dette prosjektet kommer vi til å bruke litt tid på, så jeg kan oppdatere med bilder når vi går i gang.

Ja, vi er nødt til å tenke på oppvarming/energi også. Foreldrene mine fyrer med ved, men vi har ikke like god tid til/interesse av vedhogst som dem. Drenering tror jeg er ok, men på enøk-sida er det nok en del å hente, og der skal vi få tips fra fagfolk. Vi må nok skifte det meste av vinduer og etterisolere, og varmepumpe skal inn. Ønsker meg vannbåren varme/jordvarme, men det spørs om budsjettet holder. Men det meste av gulv skal skiftes, så det hadde vært genial å legge vannbåren med det samme.

Det elektriske anlegget er vel også modent for utskifting når det er såpass gammelt?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat