Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-15, 13:26   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge utenfor arbeidslivet - NAVere

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

(Også vil jeg minne om det er unge folk som er intervjuet, så vi bør vel ikke spekulere om og karakterisere de intervjuede i negative ordelag)

Og nettopp derfor syns eg ikkje desse intervjua burde gått i trykken. Her burde Vær varsom lagt framme i journalistane og faktisk beskytta ungdomen mot seg sjølv.

Et element som ikkje blir så mykje belyst er at dette i grunn ikkje er noko nytt. Men det som er annaleis og nytt er krav og rettigheter, blant anna at norma er at alle skal gjennom 12 års skulegang. Min påstand er at før var det både fleire jobbar til denne gruppa (spesielt sjølivet, i alle fall her på Vestlandet) og ikkje minst ei større nødvendighet at dei forsørga seg sjølve. Min far ynde stadig å fortelle om då han feira 15-årsdag på New Foundland Det var jo aldri snakk om at han skulle la foreldra forsørge seg, hans bidrag var høgst nødvendig for familieøkonomien.