Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-15, 22:46   #72
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Middleclass challenge] Hvordan innrede biblioteket?

Har hatt, og fikk plassbygde hyller fra gulv til tak i heltre, som jeg malte hvite. Ble laget sokkel ved bunnen og fin list øverst, så det gjorde at det så forseggjort ut, men var egentlig ganske enkelt - og forholdsvis rimelig. Hadde "høy" hylle ca i "skjenk-høyde" hvor det var mulig å sette ting (lysestaker, vaser o.a. nips.) Høy hylle nederst til store bøker og permer. Kunne også vurdert å lage innhugg i midten hvis man vil ha plass til en lenestol el.l. midt i??

Demonterer biblioteket og har gitt kassevis på loppa. For min del har jeg innsett at bøker har en best før- dato, og at ungdommens litteratur ikke helt holder tritt. Barna leser heller samtidsbarnelitteratur enn mine gamle yndlingser. Og har omsider konkludert med at det er en god ting. "Det lille huset på prærien", anyone??

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat