Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-07, 19:09   #41
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?

Opprinnelig lagt inn av Vårin, her.

Jeg skjønner ikke poenget med denne tråden i det hele tatt, og hvertfall ikke slik den er vinklet. Den inviterer ikke til diskusjon

Poenget var at du ga meg en ganske krass prikk der jeg fikk beskjed om å ikke ta opp denne siden av saken i tråden din. Jeg var høflig og slettet innlegget mitt og lagde en ny tråd som tok opp det jeg syns var interessant ved tråden din. Om du mener det ikke har noe poeng fordi de fleste er uenige med deg i saken så må du gjerne mene det. Jeg var oppriktig nysgjerrig på om det var mange som mente det var helt greit å lure inn kosttilskudd i mannen sin mat, og jeg ville gjerne høre hva som var argumentet for at det var en helt fair ting å gjøre. Hvis du vil belyse andre sider av saken så er du hjertelig velkommen til å gjøre det i min tråd. Mine tråder er alltid åpne for avsporinger og diskusjon på siden av tema. :raus:

Jeg tror egentlig ikke det er så mange som er veldig provosert her, kanskje litt forundret, men ikke provosert. Bortsett fra deg - du har virket ganske provosert helt siden noen påpekte det suspekte ved å lure kosttilskudd i mannen sin.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat