Tråd: Tilhenger
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-15, 21:43   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilhenger

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Du altså, nå har du snart omvendt meg. Et par bilder til fra alt dere får med dere på ferie nå så har jg plutselig henger jeg også. :lettpåvirkelig:

Trenger du bilde? 27. juni drar ungene og jeg på tur med bil og henger igjen med telt og alt pikk pakk. Vi skal i tillegg ha med en vennefamilie noen dager som har veldig liten plass i sin bil, så jeg skal ha med utstyr for 4 voksne og 7 unger, slå den? Dvs. bare noen ekstra stoler og lite bord i tillegg til hva jeg pleier å ha, og teltet deres slenger jeg bak bilen mannen kjører for å hjelpe oss å sette opp teltet når vi skal feriere alene uten han.

Men den hengeren jeg skriver over her at vi har er helt super. Jeg rygger ikke med henger. Denne kan jeg bare vippe av bilen og trille på plass. Genialt for meg som hater å kjøre med henger at hjulene er på innsiden av karmene. Og jeg må ha høye karmer. Jeg prøvde en gang med lave, men da får jeg ikke med det jeg vil. Men mannen bruker hengere til en del annet også da, og jeg også. Skal på overnattingstur med 7. trinn neste helg, og da fyller jeg bilen med unger siden vi har 7-seter, men da har jeg ikke plass til bagasje. Tar henger bakpå og tar all bagasjen i henger og alle foreldrene som har 7-setere kan slenge bagasjen til ungene oppi der.

Vi har veldig deilige senger også da. Jeg sover faktisk bedre i teltet enn hjemme. Tykke luftmadrasser som blåses opp med innebygd elektrisk pumpe, og tykke deilige tepper oppå madrassen før lakenet sånn at vi ikke merker noe til kald luft i madrassen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0961.jpg (469,7 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg IMAG0684.jpg (539,1 KB, 32 visninger)
Filtype: jpg IMAG0685.jpg (509,2 KB, 27 visninger)

Sist redigert av Elisabet : 02-06-15 kl 21:55.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat