Sv: Charterferie
Jeg syns ikke det er noe i veien med charter og vi har også reist på charterferie flere ganger selv. Det er former for charter som jeg ikke liker så godt og også steder jeg nok ikke kunne tenkt meg å reise. Men vi har også dratt rundt på egenhånd når vi har vært på charterferie.
En grunn til at vi noen ganger har bestilt hotell og fly selv er at vi har kommet bedre ut økonomisk. Men det har jo vært charterturister på samme hotellet, så det har jo ikke vært store forskjellen sånn sett. I år får vi låne en leilighet gratis, så det er jo enda bedre. Jeg kunne også tenkt meg å gå sammen med noen og leie hus med privat svømmebasseng, det høres veldig deilig ut.
Jeg er ikke så opptatt av hva andre gjør, men for meg er det vel litt kombinasjonen av varme, kultur og smaksopplevelser som er greia. Jeg tror nok jeg hadde reist på en helt annen måte dersom jeg var barnløs, men med tre barn har jeg ikke overskudd til å dra på de store eventyrene. Jeg er imponert over de som drar overalt i verden med barn, men jeg ser ikke for meg at det hadde funket for oss.
All inclusive har jeg prøvd en gang og det kommer ikke til å bli gjentatt.
|