Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-15, 15:09   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens nøtt: Hvem betaler telefonen? (barn og mobil)

Mine gutter har Iphones, men de er arvetelefoner og bursdagsgaver.

Eldste har en Iphone 5s som har vart i 1,5 år nå. Han hadde en iPhone 4s som han hadde spart til og som han han solgte videre til lillebroren for en billig penge når han fikk ny. 5-ern var som sagt julegave og han fikk ingen andre gaver fra foreldre/ besteforeldre det året. Før han hadde 4-ern hadde han en arve 3-er.

Yngste har iPhone 4s som han har kjøpt billig av broren. Den er blitt litt sliten nå så det ligger an til at han får ny snart. Enten blir det noe til bursdagen som er nå i juni eller så arver han min 5-er som er 2,5 år gammel (?) når jeg kjøper meg ny.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat