Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-06, 13:54   #57
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en kul skinnjakke?

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Bergansjakka er jo fin, men boring å bruke så mykje pengar? Kva med å leite etter ei billigare så blir det to?

Eg trur eg fikk etterbetalinga i september eg!? Men eg er statlig ansatt, er du det eller fylkeskommunalt?

Skulle selvsagt funnet en billigere Bergans. Men er man forelska, så er man forelska....
Er ansatt i kommunen, og denne kommunen betaler ut tillegget i oktober fikk jeg nettopp vite. . Hadde derfor store planer om 2 jakker, helt til mannen bestilte et lass veigrus. Det var den (ene) jakken....
Har derfor store planer om å ta min kjære på rette måten i noen uker - så blir det nok jakke til jul.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat