Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-15, 22:43   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: EAT-konferansen

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Jeg hørte et utrolig engasjerende innlegg av Gunhild Stordalen på ONS-konferansen i fjor (selv om artikkelen ikke yter innlegget rettferdighet) og har veldig sansen for Eat og prinsippene det bygger på. Jeg synes hun bruker effektive virkemidler for å sette fokus på utrolig viktige tema. For meg blir det rett og slett for dumt å bagatellisere budskapet fordi de ikke "lever som de snakker". Verden er i endring og jeg tror slike initiativ er utrolig viktige for at vi skal kunne ha en sjanse til å tilby barna våre en fremtid verdt å leve i.

For at det skal bli reell endring må de leve som de snakker og mennesker med så mye makt som det de har må bruke beslutninger til å skape endring. Jeg aner ikke hva hun konkret gjør utenom snakkingen. Det kan hende hun gjør mye.

Det er ikke ord som gir barna våre en fremtid verd å leve i, men handling og der har mennesker som Stordalen stor makt og store muligheter til å handle slik at det gir resultater.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat