Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-15, 17:46   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lego Friends: jenter kan ikke fly?

Lego Friends irriterer meg helt grenseløst. Vi har det i hus likevel, for guttungen ønska seg det mer enn noe annet i verden, og jeg tenker at det å nekte ham "jenteleker" er mer uheldig enn signalene lekene gir om at jenter må ha rosa klosser og figurer med miniskjørt for å kunne leke konstruksjonslek. For det tenker jo ikke han over. Ennå.Jeg kjenner jeg hadde syntes det var verre å kjøpe det om det var døtre jeg hadde... Da hadde jeg nok kommentert figurene overfor ungen enda tidligere enn nå, for han kommer til å få høre hva jeg synes om dem og hvorfor. Pr. nå er jeg mer opptatt av å forsikre ham om at iskremkiosker og veterinærkontor ikke er forbeholdt jenter.

Det settet der gjorde ikke akkurat at jeg fikk lyst på mer lilla Lego. Hvor vanskelig kan det være å spa opp en kvinnelig pilot, da? Og hvem i all verden er det som sitter og designer de greiene, de er jo ikke med i det hele tatt? 2015, folkens!