Sv: Er det greit å lure kosttilskudd i voksne mennesker?
Opprinnelig lagt inn av Vårin, her.
Jeg skjønner ikke poenget med denne tråden i det hele tatt, og hvertfall ikke slik den er vinklet. Den inviterer ikke til diskusjon, men til et opprop om hvem som er enig med den store massen.
Jeg blir litt forundret over hvor provosert folk gidder å bli inne på dette forumet. Folk blir lurt hele tiden!
Om det er greit å lure folk eller ikke, er relativt. Og at det skal bli rene lynsjestemningen inne på et nettforum fordi en trosser massen, det vil ikke forandre verden i det hele tatt.
Mange kraftige meninger, stort engasjement. Det er slike folk vi trenger til å engasjere seg politisk IRL! Dere kaster bort talentet deres ved å bruke opp den energien her inne, for det gir ikke resultater!
Lynsjestemning? Jeg skjønner ikke hva du sutrer for, egentlig. Du lager en tråd der du tråkker langt over det som er akseptabelt, og når du får kommentarer på det så blir du snurt og ber om at man heller lager en egen tråd om det. Og når nettopp det blir gjort, så er det også galt? Hva mener du egentlig at folk skal gjøre?
Opprinnelig lagt inn av Vårin, her.
Og jeg prikker for en årsak.
Ja, hevnprikking er jo også en årsak.