Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-15, 07:52   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lego Friends: jenter kan ikke fly?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

det er jeg ikke enig. Det er den tingen jeg virkelig liker med Friends: at det er like mye bygging som på den tradisjonelle Legoen. Minsta har en haug av de store og mellomstore settene, og det er mye bygging på alle de.

Enig i dette.

Lego City er like populært som Lego Friends her, og jeg tror vi har en politidame fra et av settene. Ellers er jeg enig i at Lego legger veldig opp til kjønnsdeling med å ha de rosa, glitrende Lego Friends-pakkene med bare jentefigurer som rir på ponny og driver iskrembutikk, eller enda verre - de som åpenbart har skutt gullfuglen og giftet seg til en diger yacht.

Lego City med brannbiler, politi, tyver og biler er like foretrukket som Lego Friends hos minstejenta her. Og fremover tror jeg vi skal prøve Creator også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat