Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 19:59   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv innbiller jeg meg at å lære matte gjennom lek på barnehagebarnas nivå kommer til å gjøre mattefaget mer interessant for barna på skolen.

Uten å være noen fagperson på området, tror jeg at grunnen til at mange synes matte er kjedelig, er at de ikke ser hvordan man bruker matte i praksis. Dette ser jo ut til å være en god start for å opparbeide den forståelsen.

(Selv om jeg enn så lenge ikke tror jeg har brukt algebra i dagliglivet. Mulig det kun er fordi jeg aldri var noen racer i algebra. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat