Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-15, 23:53   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Best buy symaskin for dummies?

Jeg er i utgangspunktet Berninafrelst, men syntes den var for dyr, og kjøpte en Husqvarna. Veldig fornøyd.
To av Symorojentene mine kjøpte en Pfaff (1.0 eller 1.5). De er veldig fornøyde, og syr i jersey og faste stoffer.

Jeg vet mange anbefaler Janome Easy Jeans, men den klarte jeg ikke å bli fortrolig med, og synes den bare er tung og trælete.

Jeg har en liten, helt enkel Janome som er grei som "reisemaskin", men ikke mer.

De helt enkleste og billigste modellene i alle merker er egentlig bare å hoppe over, gå for "mellomklassen".