Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-15, 00:37   #8
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Best buy symaskin for dummies?

Jeg syns den så veldig kurant ut Nå er jeg ikke dreven i symaskiner, og heller ikke særlig kresen sånn sett så lenge man slipper å reparere dem flere ganger i året (slik jeg måtte med den eldgamle Husqvarna etter mannens bestemor), men jeg har jo sydd en del større prosjekter som krever litt av symaskinen og har greid meg helt fint med en av de rimeligste maskinene som damene på håndverkerbutikken anbefalte meg (Janome My Style 100 - finner ikke produktinformasjon om den på nett så jeg får ikke sammenlignet med den du har funnet, men ser at det er mange av de samme funksjonene og noen enda bedre på den du har funnet deg (bl.a. ekstra høy fot som gjør at du kan stappe inn masse stoff uten at det nødvendigvis blir så trangt)). Så jeg vil tro at du skal klare deg mer enn bra med denne Pfaffen som har flere funksjoner enn min.

Nå arvet jeg en egen overlockmaskin av mormor, som ikke trengte den lenger, så jeg har ikke brukt den funksjonen på en vanlig symaskin (ikke tror jeg min har den funksjonen heller), og kan derfor ikke svare på hvordan denne vil være i en kombinasjonsmaskin. Jeg vil anta at du kommer til å bruke denne funksjonen en del om du skal sy klær til ungene, og det er jo en veldig praktisk funksjon, så her kan kanskje noen andre svare deg bedre på hvordan dette er å bruke i en vanlig symaskin.

I alle fall syns jeg den ser ut for at du får mye for pengene i denne maskinen du har funnet deg.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat