Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-15, 22:05   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Åh, jeg blir så trist av å lese om folk med slike holdninger, særlig unge. Jeg håper så INDERLIG jeg klarer å lære mine barn andre holdninger.

Jeg tenker det i alle fall ikke skader at de vokser opp med en far og en mor som viser i praksis at likestilling er en selvfølge. (som ikke betyr at alle må gjøre akkurat like mye av det samme, men at belastninger fordeles rettferdig) At pappa selvsagt kan lage middag og vaske gulv, at mamma faktisk kan måke snø også. Selv om vi fordeler enkelte oppgaver mellom oss utfra interesse eller logistikkhensyn, så bytter vi på når det passer best. Fordi det handler om en balanse som fungerer. Og det er ikke en balanse som fungerer at en gjør alt og den andre ser på. Nemlig. (bortsett fra i avgrensede perioder når den ene er syk etc da)