Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-15, 22:15   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det er faktisk ikke så mye av det, men jeg blir jo litt påvirket jeg også, så jeg følte meg ikke spesielt lur når jeg var å kjøpte glidemiddel og nipler på butikken i dag.

Den typen "humor" takler jeg, det er grunnholdningene hos noen av dem som gjør at jeg rister på hodet.

Jeg tolker det overhodet ikke som humor, men en veldig nedlatende tone ovenfor damer.. også kollegaer. Ene og alene objektifisering av kvinner, noe jeg syntes er kjempetrist. De vet ikke at jeg har hørt det, for å si det sånn.

Jeg vet ikke hva som er verst jeg... dette eller manglende likestillingsinstilling (bra ord!)? Blir å velge mellom to onder.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat