Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-15, 22:31   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Luksusproblem, hva bruke 5000 på?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg er ikke så opptatt av varige minner. Jeg hadde enten spart dem eller brukt dem på reise/opplevelse.

Jeg kommer ikke til å bruke dem på å reise, for det gjør jeg mye av uavhengig av dette. Jeg fikk dessuten også en reise til den runde dagen jeg nylig hadde, som altså dro inn litt cash. Jeg har veldig lyst til å kjøpe kunst. Men det er mye annet jeg også ønsker meg, egentlig. En brun skinnjakke, for eksempel. Men det kommer jeg nok til å kjøpe i tillegg, haha, jeg er jo ikke helt konsekvent, akkurat. Noe av ideen min med kunst er at jeg da kan si "det fikk jeg til førtiårsdagen." Jeg fikk kunst til trettiårsdagen, og jeg er veldig glad i det bildet. Men det er som sagt ikke et must med et varig minne, altså. Likevel, reising, spising og opplevelser vil jeg ikke bruke akkurat dette på, jeg vil ha en ting.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat