Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-15, 23:40   #93
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

På tide å gjøre kort prosess? Den har flyttet inn, ja?

Flyttet inn og invitert til åpent hus. Eller baby shower eller noe sånt.

Først fanget jeg én voksen mus. (I levendefeller, så klart. Når ungene har biologfar bruker man ikke klappfeller, må vite. )

Så fanget jeg to ungdomsmus.

Så fanget jeg fire musunger, som jeg allerede hadde forgiftet i rein desperasjon, så de var ikke friske.

Det er minst en mus igjen, og den er ikke spesielt engstelig av seg, den svinser rundt på kjøkkenet når jeg sitter ved kjøkkenbordet (eller eventuelt står oppå det), har på musikk og alt av lamper klokka 20.15 på kvelden. Og den hopper opp på taket av fella og ler av meg!