Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-15, 21:02   #107
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Sure bussjåfører. Jeg tenker at alle har mulighet til å velge to løsninger, den hyggelige og høflige, eller den grinete og uhøflige. Førstenevnte ville gitt dagen min langt bedre start. Dessverre valgte sjåføren løsning nr to. Dust! Jeg hadde selvsagt også to valg i situsjonen, bare le av det, eller la det påvirke meg. Dessverre valgte også jeg løsning nr to. Bah! Neste gang lover jeg å smile og ønske han en fortsatt fin dag videre. Pokker, som om dagene hans går på skinner til enhver tid. Nei, det har jeg null tro på. Ok, jeg er potte tett. Kort lunte.

Unnskyld, men....

Joika er ikke aktiv