Tråd: Skrive dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-15, 09:58   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skrive dagbok

Jeg går ut i fra at noen her allerede skriver dagbok, og jeg tenkte jeg skulle spørre etter råd.
Når jeg skal velge noe å skrive i som gir lyst til å fortsette skrivingen - hva skal jeg velge da? Litt stor syvende sans, en vanlig notatbok, app på mobilen, app på pc eller noe heeelt annet?
Og hvordan klarer dere å fortsette skrivingen sånn at det blir noe som går over år? Pleier dere å gå tilbake for å lese det som var skrevet? Jeg kan se for meg at i tøffe perioder kan det bli sårt og vanskelig, samtidig som det kan bli lettere å skrive seg gjennom tøffe perioder da.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat