Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-15, 10:34   #14
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beinmargsdonasjon - hvordan er nå det?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg snakket med blodbanken i forrige uke, og fikk vite at det ikke lenger er krav til at man er registrert blodgiver for å bli registrert som beinmargsdonor. Dermed kan jeg nå registrere meg som beinmargsdonor selv om jeg fortsatt (pga. piercing) ikke kan gi blod. Dette gjelder da også alle som ikke ønsker å gi blod fordi det er upraktisk, langt til blodbanken, travel hverdag eller andre grunner som gjør at man ikke ønsker å bli blodgiver.

Dette har ikke jeg fått med meg. Må høre på jobb om andre har hørt det. (jobber bare delvis nå etter fødsel). Hvor tar man i så fall prøven?