Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-15, 12:34   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?

Nope. Jeg er er svært regelbunden der. Det kan selvsagt ha sammenheng med at jeg er en relativt ny sjåfør, som ikke stoler på egne evner i overdreven grad. Jeg syns ikke det finnes en eneste unnskyldning for å fikle med mobilen mens man kjører, og de som tror at de kan gjøre det uten å bli en dårligere sjåfør (det gjelder alle andre!) tar rett og slett feil.

Jeg syns det er dårlig gjort overfor andre på veien, fordi utfallet kan bli så hinsides fryktelig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat