Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-07, 16:02   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det tabu å klage på varmen?

Jeg liker meg ikke i varmen. Stefaren min nærmest tyranniserte meg for dette da jeg var barn, så jeg har et ekstra anstrengt forhold til sol og varme på grunn av dette. Selvsagt er det deilig å sitte i skyggen men en kald drink og en god bok, men hverdagslivet med barn i varmen er et helvete. Ikke liker jeg å spise i sola heller, så jeg tror jeg blir sittende alene i skyggen i sommer under lunsjen.

Jeg orker heller ikke å la været styre planene mine. Jeg føler at ingen kan legge planer om sommeren "for det kan jo bli fint vær og da vil jeg ikke" og det irriterer meg litt. Hvis jeg har planlagt å gå på kino en dag, ja, så vil jeg gjøre det uavhengig av været. Som regel er det bare deilig å komme seg unna varmen litt.

Jeg er også lei av å bli hetset for at jeg trener inne på sommeren,. Hva skal jeg gjøre i stedet liksom? Jogge i 27 graders varme?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat